برگزاری آیین تجلیل از کارکنان با حضور معاونت استانداری هرمزگان

مصادف با میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ((س)) و روز مادر، آیین تجلیل از کارکنان نمونه دی ماه شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس برگزار شد.

 

 این جلسه با حضور سرکار خانم منتظری تختی مدیر کل محترم دفتر امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان و جناب آقای مهندس معصومی از مدیران باسابقه در سنوات گذشته مجموعه شیلاتی بندرعباس برگزار شد.

نکوهداشت مقام والای زن هدایا و لوح تقدیر به کارکنان نمونه اهداء گردید.

در ادامه جلسه سرکار خانم منتظری تختی ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه و تلاش های کلیه کارکنان عنوان داشتند: نام مجموعه بندرعباس همواره موجب افتخار استان و کشور بوده است که با رونق این شرکت در واقع بخشی از پیشرفت صنعت قابل ملاحظه خواهد بود.ایشان با ذکر تغییرات در بدنه شرکت اضافه نمودند:

روند روبه رشد شرکت طی ماههای گذشته نشان دهنده همت جدی همه پرسنل و مدیران خواهد بود که باعث خواهد شد اهداف آتی شرکت بیش از گذشته قابل دسترسی باشد.

در ادامه جلسه آقای مهندس معصومی از کارآفرینان برتر استان با ذکر سابقه و تاریخچه مجموعه بندرعباس عنوان داشتند:

حمایت از صنعت تولید در استان، باعث خواهد شد که بیش از گذشته بعنوان اشتغال زایی و حمایت از جوانان استان کمک کرد. ایشان با در نظر گرفتن مشکلاتی که صنعت گران با آن روبرو هستند اضافه نمود: زحمات بی شائبه مدیران مجموعه کاملاً قابل مشاهده خواهد بود و این در روند صعودی شرکت و نیز کیفیت تولید محصولات خود را بخوبی نشان می دهد که امید است با همت و انگیزه این عزیزان این اقدامات همچنان به قوت خود باقی بماند.

مهندس علیرضا میرزاوندی عضو هئیت مدیره و سرپرست شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس «کارخانه تن بندرعباس» با اشاره به تاریخچه فعالیت این شرکت در مراسم تجلیل از کارگران نمونه اظهار کرد: شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس بعنوان اولین تولید کننده کنسرو تون ماهی در ایران از سال ۱۳۱۵ فعالیت خود را در شهر بندرعباس آغاز نموده است که این فعالیت تا پایان سال ۱۳۸۲ ادامه داشت و به جهت گسترش فعالیت خود، در ابتدای سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با ساخت کارخانه جدید در شهرک صنعتی شماره ۲ آغاز کرده است.
وی در ادامه افزود: این شرکت همچنان بعنوان پرچمدار تولید کننده کنسرو تن ماهی در استان هرمزگان ، افتخار تامین مواد غذائی کنسروی در ایران و استان را دارد.

در پایان مراسم به رسم یادبود از حضور مدعوین گرامی نیز با اهداء لوح تجلیل صورت پذیرفت.

IMG-20230125-WA0001-1024x683 IMG-20230125-WA0002-1024x683 IMG-20230125-WA0004-1024x683 IMG-20230125-WA0005-1024x683