آقای حسن زنوزی؛ معاونت محترم سرمایه گذاری و امور اقتصادی هلدینگ نیز گفت: کنسروسازی چه در بخش صنعت و اجرایی و چه در بخش دانشگاهی و تحقیقاتی مهجور مانده است که میبایست با استفاده از ظرفیتهای مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و بهره بردن از اساتید این حوزه، نسبت به تحرک بیش از پیش این صنعت گام برداریم.
وی با توجه به قدمت برند تن ماهی بندرعباس و ارزیابی سهم محصولات تولیدی بندرعباس از بازارهای داخلی و خارجی، تاکید کرد با اتکا به مبانی علم برند سازی، تکمیل سبد محصول با تنوع بیشتر و طراحیهای مناسب بستهبندی محصولات، این برند باید بتواند سهم بیشتری از این بازارها را تصاحب کند.
زنوزی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت، استعدادهای بی بدیل منطقه و دارا بودن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، کارخانه تن ماهی بندرعباس بتواند سرآمد صنعت تولید محصولات کنسروی در کشور باشد.
همچنین آقای محمد رضا سلطانی؛ مشاور مدیرعامل و مدیر برنامهریزی استراتژیک و تحلیل بازار هلدینگ صباجهاد، یکی از مهمترین راههای بهتر شدن کسب وکار در بازارهای داخلی وخارجی را تشکیل کارگروه بازاریابی و فروش درشرکتها نام برد که وظیفه این کارگروه تمامی امور مرتبط با بازاریابی وفروش اعم از پایش مستمر بازار و تدوین برنامههای فروش و تنظیم بازار محصولات تولیدی شرکتها میباشد که این موضوع در شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس درحال اجراست.