بازدید معاون و مدیران هلدینگ صباجهاد از کارخانه فرآورده های شیلاتی بندرعباس

  28 آذر 1398

روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ کارخانه فرآورده های شیلاتی بندرعباس ، میزبان جمعی از مسئولین هلدینگ صباجهاد بود. جناب آقای حسن زنوزی؛ معاونت محترم اقتصادی و سرمایه‌گذاری، جناب آقای محمدرضا افشار؛ مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و جناب آقای محمدرضا سلطانی شیرازی؛ مشاور مدیرعامل ومدیر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش هلدینگ ضمن بازدید از خطوط تولید و تکنولوژی و تجهیزات کارخانه در نشستی صمیمانه به بررسی عملکرد شرکت در سال ۹۸ پرداخته و پیرامون مسائل و مشکلات و برنامه‌های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست آقای محمدرضا سراییان مدیرعامل فرآورده های شیلاتی بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران هلدینگ در این کارخانه، به ارائه گزارش عملکرد شرکت پرداخته و گفت: «برخی از مردم به اشتباه معتقد هستند که ماندگاری طولانی کنسروها به دلیل وجود مواد نگهدارنده می‌باشد، در حالی‌که این تصور اشتباه است و در این خصوص باید فرهنگ‌سازی شود تا شاهد رشد و شکوفایی این صنعت باشیم.»

بازدید معاون و مدیران هلدینگ از کارخانه تن ماهی بندرعباس

آقای حسن زنوزی؛ معاونت محترم سرمایه گذاری و امور اقتصادی هلدینگ نیز گفت: کنسرو‌سازی چه در بخش صنعت و اجرایی و چه در بخش دانشگاهی و تحقیقاتی مهجور مانده است که می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌های مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و بهره بردن از اساتید این حوزه، نسبت به تحرک بیش از پیش این صنعت گام برداریم.

وی با توجه به قدمت برند تن ماهی بندرعباس و ارزیابی سهم محصولات تولیدی بندرعباس از بازارهای داخلی و خارجی، تاکید کرد با اتکا به مبانی علم برند سازی، تکمیل سبد محصول با تنوع بیشتر و طراحی‌های مناسب بسته‌بندی محصولات، این برند باید بتواند سهم بیشتری از این بازارها را تصاحب کند.

زنوزی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت، استعدادهای بی بدیل منطقه و دارا بودن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، کارخانه تن ماهی بندرعباس بتواند سرآمد صنعت تولید محصولات کنسروی در کشور باشد.

همچنین آقای محمد رضا سلطانی؛ مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک و تحلیل بازار هلدینگ صباجهاد، یکی از مهم‌ترین راه‌های بهتر شدن کسب وکار در بازارهای داخلی وخارجی را تشکیل کارگروه بازاریابی و فروش درشرکت‌ها نام برد که وظیفه این کارگروه تمامی امور مرتبط با بازاریابی وفروش اعم از پایش مستمر بازار و تدوین برنامه‌های فروش و تنظیم بازار محصولات تولیدی شرکت‌ها  می‌باشد که این موضوع در شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس درحال اجراست.

بازدید مسئولین هلدینگ از فرآورده های شیلاتی بندرعباس
0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Top
فرآورده های شیلاتی بندرعباس